ARMANFC

موسسه فرهنگی ورزشی آرمان آفرینان

ARMANFC

موسسه فرهنگی ورزشی آرمان آفرینان

چهارمین سالگرد تاسیس آکادمی فوتبال آرمان

دوشنبه 5 تیر 1402 | ساعت 12:38
دوشنبه 5 تیر 1402 | ساعت 12:38

چهارمین سالگرد تاسیس آکادمی فوتبال آرمان را به تمامی اعضای آکادمی تبریک گفته و امیدواریم در سال پنجم فعالیت بتوانیم بیش از پیش در مسیر رشد و توسعه فوتبال پایه و تحقق اهداف مجموعه قدم برداریم.

ما با افتخار اعلام می‌کنیم که چهار سال از تأسیس آکادمی فوتبال آرمان می‌گذرد. در این چهار سال، با کمال تلاش و تعهد، توانستیم یک جامعه فوتبالی قوی و پویا را در آکادمی خلق کنیم. این موفقیت، نتیجه تلاش‌های همه‌ی اعضای مجموعه و عشق و علاقه‌ی بی‌انتها به این ورزش است.

عقد قرارداد با بازیکنان تیم های نونهالان 91 و 89 آرمان همزمان با چهارمین سالگرد تاسیس آکادمی آرمان

بدون شما، این رشد و توسعه‌ی فوتبال پایه امکان‌پذیر نبود. شما به عنوان بازیکنان، مربیان، والدین و حامیان مجموعه، نقش بسیار مهمی در موفقیت آکادمی داشته‌اید.

همچنین، در سال پنجم فعالیت، آکادمی فوتبال آرمان، به تحقق اهداف بزرگتر و مبارزه برای توسعه‌ی فوتبال پایه برای همه‌ی اعضا متعهد است تا با اعتماد به خود و همت بالا، به امید رشد و شکوفایی بیشتر و برای رسیدن به سطوح بالاتر، چالش‌های جدید را پذیرفته و با همت و تلاش بیشتر، به تحقق رویاهایمان نزدیک‌تر شویم.

امیرعلی احمدی یکی از بازیکنان آکادمی آرمان که از روز تاسیس در آکادمی حضور داشته امروز به تیم الف نونهالان آرمان پیوست و قرارداد رسمی امضا کرد

به زودی گزارش کاملی از انتقال بازیکنان قدیمی آکادمی فوتبال آرمان به تیم های باشگاهی آرمان و سایر تیم ها منتشر خواهد شد.

با تشکر از تمامی اعضا و همراهان آکادمی فوتبال آرمان، به امید سال پنجم موفق و پرباری که همه‌ی ما را به اهداف بزرگتر و بهتر هدایت کند.

برچسب ها:

اخبار و اطلاعیه های مرتبط
آخرین ویدیوها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

13 − 1 =