ARMANFC

موسسه فرهنگی ورزشی آرمان آفرینان

ARMANFC

موسسه فرهنگی ورزشی آرمان آفرینان

انتخابات انجمن اولیا و مربیان آکادمی فوتبال آرمان

دوشنبه 15 خرداد 1402 | ساعت 17:18
دوشنبه 15 خرداد 1402 | ساعت 17:18

اگر بخواهیم تعریفی ساده از انجمن اولیا و مربیان ارائه دهیم، می‌توانیم بگوییم که این انجمن شامل اعضای انتخابی باشگاه و والدین است که با برگزاری جلسات مختلف در طول ترم آموزشی، در راستای تحقق اهداف آموزشی و تربیتی بازیکنان فعالیت می‌کنند.

با توجه به اینکه رشد و پیشرفت بازیکنان باید به طور همزمان در دو محیط خانه و باشگاه مورد بررسی و کنترل قرار گیرد، هماهنگی و تناسب فعالیت‌های والدین و مربیان بسیار اهمیت دارد.

اعضای انجمن اولیا و مربیان چگونه انتخاب می شوند؟

اعضای انجمن اولیا و مربیان عبارتند از مدیر باشگاه، نماینده مربیان و تعدادی از والدین اعضای باشگاه که به عنوان نماینده تمامی والدین در این انجمن عضو می‌شوند.

برگزیده شدن کاندیداهای انجمن اولیا و مربیان از طریق برگزاری انتخابات و رای‌گیری انجام می‌گردد. به همین دلیل از تمامی والدین دانش‌آموزان برای رای دادن به نماینده خود دعوت به عمل می‌آید و کاندیداهایی که اکثریت آرا را از آن خود کرده‌اند در این انجمن عضو می‌گردند. لازم به ذکر است افرادی که تمایل به کاندید شدن در این انجمن را دارند باید شرایط زیر را دارا باشند:

  • داشتن زمان و توانایی کافی برای عمل به مسئولیت‌های محول شده
  • پدر و مادر بازیکن فعال در همین باشگاه باشند
  • داشتن آگاهی و علاقه به مسائل آموزشی و تربیتی
  • داشتن سواد خواندن و نوشتن

نحوه ثبت نام در انتخابات:

اگر شما یکی از اولیایی هستید که تمایل به حضور در انجمن اولیا و مربیان دارید، تا روز 19 خرداد 1402 مهلت دارید تا مشخصات خود را از طریق دایرکت اینستاگرام به صفحه رسمی باشگاه ارسال نمایید. لطفاً موارد زیر را در پیام خود درج کنید:

  1. نام و نام خانوادگی
  2. نام و نام خانوادگی فرزند
  3. کدملی فرزند
  4. هدف از عضویت در انجمن اولیا و مربیان

انتخابات انجمن چگونه برگزار می شود؟

نقش اعضای انتخاب شده در انجمن اولیا و مربیان در توسعه و رشد کودکان بسیار حائز اهمیت است. به همین دلیل، مشارکت شما در این انتخابات بسیار ارزشمند است، زیرا انتخاب افراد متعهد و شایسته برای این نقش بسیار اهمیت دارد.

زمان و نحوه برگزاری انتخابات از طریق وبسایت رسمی آکادمی فوتبال آرمان اطلاع رسانی خواهد شد.

برچسب ها:

اخبار و اطلاعیه های مرتبط
آخرین ویدیوها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

7 − هفت =