ARMANFC

موسسه فرهنگی ورزشی آرمان آفرینان

ARMANFC

موسسه فرهنگی ورزشی آرمان آفرینان

زمانبندی تست غربالگری اسکلتی عضلانی اعضای مدرسه فوتبال آرمان

دوشنبه 29 خرداد 1402 | ساعت 14:15
دوشنبه 29 خرداد 1402 | ساعت 14:15
دکتر نگار مومنی

طبق قرارداد همکاری منعقد شده فی ما بین مدرسه فوتبال آرمان و کلینیک فیزیوتراپی کیامهر، غربالگری اسکلتی عضلانی و ثبت آسیب بازیکنان مدرسه فوتبال آرمان توسط این کلینیک تخصصی و با مدیریت و نظارت دکتر نگار مومنی در روز پنجشنبه 1 تیر 1402 به صورت زیر انجام می شود:

در پرونده‌ی پزشکی و ثبت آسیب بازیکنان، فاکتورهایی از قبیل قد و وزن، وضعیت ستون فقرات و سابقه‌ی آسیب‌دیدگی قبلی بازیکنان ثبت می‌شوند. پس از بررسی‌های کارشناسی پرونده‌ی هر بازیکن و در صورت وجود هرگونه مورد در هریک از اندام‌ها یا وجود ناهنجاری‌های اسکلتی عضلانی، پرونده فرد به باشگاه ارجاع داده شده و درمان‌های لازم برای هر بازیکن پیشنهاد می‌شود.

به عنوان مثال، تشخیص زانوی پرانتزی یا صافی کف پا در سنین پایین باعث می‌شود با انجام حرکات اصلاحی مناسب و تحت نظارت متخصص، این مشکلات درمان شده و در بزرگسالی مانعی برای افراد نخواهد بود. همچنین، ثبت آسیب بازیکنان در سنین پایین می‌تواند از بسیاری از آسیب‌دیدگی‌های دوران جوانی یا بزرگسالی جلوگیری کرده و به موقع درمان شوند تا از وقوع اتفاقات ناگواری که حتی ممکن است منجر به آسیب‌های جدی شود و بازیکن را از انجام ورزش حرفه‌ای بازدارد، جلوگیری نماید.

جلسه اولیا و مربیان آکادمی آرمان

اخبار و اطلاعیه های مرتبط
آخرین ویدیوها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هجده − دو =