ARMANFC

موسسه فرهنگی ورزشی آرمان آفرینان

ARMANFC

موسسه فرهنگی ورزشی آرمان آفرینان

فستیوال داخلی فصل بهار آکادمی فوتبال آرمان

پنج‌شنبه 18 خرداد 1402 | ساعت 17:26
پنج‌شنبه 18 خرداد 1402 | ساعت 17:26

آکادمی فوتبال آرمان در نظر دارد دومین دوره فستیوال داخلی خود را در آخرین روزهای خرداد ماه 1402 برگزار نماید. این فستیوال به همت آکادمی فوتبال آرمان در روزهای آتی برگزار خواهد شد و همه ی بازیکنان در  گروه های مدرسه فوتبال به آن دعوت خواهند شد.

مکان برگزاری فستیوال داخلی فصل بهار زمین چمن مصنوعی شهرک شهید باقری است که در بلوار سمیعی شهرک گلستان قرار دارد. این چمن مصنوعی محلی مناسب برای برگزاری مسابقات در زمین های کوچک است که در حال حاضر کلیه تیم های منتخب زیر 10 سال آکادمی آرمان نیز در این زمین تمرین می کنند. 

تاریخ برگزاری فستیوال داخلی فصل بهار آکادمی فوتبال آرمان در روز جمعه 19 خرداد 1402 در نظر گرفته شده بود که به دلیل برگزاری مسابقه فینال تیم بزرگسالان آرمان در همان روز، زمان شروع فستیوال به هفته آینده موکول شد.

اطلاعات مربوط به گروه بندی مسابقات، زمان دقیق برگزاری مسابقات و اسامی بازیکنان حاضر در فستیوال در هر رده سنی به زودی از طریق وبسایت رسمی آکادمی فوتبال آرمان اعلام خواهد شد. بنابراین، تمامی بازیکنان و علاقه‌مندان می‌توانند از طریق وبسایت رسمی اطلاعات لازم را دریافت کنند.

فستیوال داخلی فصل بهار آکادمی فوتبال آرمان فرصتی مناسب برای شناخت بازیکنان جدید و توسعه مهارت‌های فوتبالی آنان است. این فستیوال فرصتی مناسب برای رشد و پیشرفت هرچه بیشتر بازیکنان است. همچنین، حضور در این فستیوال فرصتی برای افزایش همبستگی و همکاری بین تمامی بازیکنان و تیم‌ها در آکادمی فوتبال آرمان فراهم می‌کند.

برچسب ها:

اخبار و اطلاعیه های مرتبط
آخرین ویدیوها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × یک =